2009年5月3日 星期日

燃燒BULLS的鬥志


My Bulls

首圈出局, 固然可惜。
但係打出非一般的鬥志,
若然下年調動不大,
我相信你地可以走得更遠。







睇直播的時光都應該要結束, 得番18日去調整考試,
仲要有幾個Proj 同功課,
我唔可以輸, 呵, 因為我太唔鐘意輸。

鬥志鬥志, 有好既腦袋, 用心的付出,
仲唔100分!!

十字路口,一個接一個。
人定勝天?! 自己爭取好過等機會降臨。

標籤: ,

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁