子! 孫!
說了一個謊話, 不想被爸爸責罵亦不想他擔心,
從前講大話, 心裡總是大條道理,
現在每次講完都忐忑不安,
並不是怕被人識穿, 是怕傷害了對方。
其實Vico拍拖無咩所謂, 最緊要唔好講大話呃我......
在心中。
今晚去左公公婆婆度食飯, 每次有咩唔開心,
去到都唔記得左, 他們是我寶貴的靈藥。
今年多左好多自己一個人去食飯,
不經不覺好似已經變左我的心靈避難所。
從公公婆婆眼裡, 看到佢地的傷心,
我自己都好唔舒服,
知道媽媽好疼錫公公, 我都決心要多D陪我佢地!!
回到家中, 發覺爸爸多年來在大陸工作,
原來係有隔膜。
點算好? 我知道將會由以前媽媽管住, 到爸爸放縱。
我習慣每天有人CHECK住行縱,
而家好唔慣。
對比在公公婆婆家做佢地心目中的乖孫,
我真係想回到快樂的童年。


0 個意見:
張貼留言
訂閱 張貼留言 [Atom]
<< 首頁