2009年4月17日 星期五

子! 孫!

說了一個謊話, 不想被爸爸責罵亦不想他擔心,
從前講大話, 心裡總是大條道理,
現在每次講完都忐忑不安,
並不是怕被人識穿, 是怕傷害了對方。

其實Vico拍拖無咩所謂, 最緊要唔好講大話呃我......
在心中。

今晚去左公公婆婆度食飯, 每次有咩唔開心,
去到都唔記得左, 他們是我寶貴的靈藥。
今年多左好多自己一個人去食飯,
不經不覺好似已經變左我的心靈避難所。
從公公婆婆眼裡, 看到佢地的傷心,
我自己都好唔舒服,
知道媽媽好疼錫公公, 我都決心要多D陪我佢地!!

回到家中, 發覺爸爸多年來在大陸工作,
原來係有隔膜。
點算好? 我知道將會由以前媽媽管住, 到爸爸放縱。
我習慣每天有人CHECK住行縱,
而家好唔慣。
對比在公公婆婆家做佢地心目中的乖孫,
我真係想回到快樂的童年。

標籤: , , , , ,

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁