2009年4月15日 星期三

秒針



這是媽媽送給我的禮物, 亦是我最喜愛的!
會考放榜的壓力大得很, 諗番轉頭應該係人生最重要的一個moment......
當時成功升讀原校, 很多人都替自己開心,
媽媽必定是最開心的一位。
或許我當時我不知道, 但呢一刻卻十分肯定呢!!!

媽媽說要獎勵我, 每次送我禮物都一定要實用,
不過唔係次次都啱用,
巧合地, 這隻casio錶就是最實用的。
更巧合地, 隻錶近來無了電......

也許, 我20年來真係無好好珍惜身邊的人物,
失去了才覺得可惜。

望住呢隻錶, 它好似在警惕我,
時間一秒一秒咁過, 唔會等你,
你錯過左就追唔番!!!!!
珍惜!!!!
我想媽媽都想自己的兒子學會這個!!

最後最後, 我真係好想一直用呢隻錶,
因為它令我覺得媽媽在我身邊。

標籤: , , , ,

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁