2009年5月13日 星期三

可以, 寫得太多?

文字沒有了 人類突然啞了留待我 
用顰用笑 令你會有更多感覺

差劣心情達致頂點。

鼻子損了 呼吸也叫人痛楚
每一秒也在痛
屁股扭傷了 坐又不是企又不是行又不是訓又不是
每一動也在痛
心裡有條刺 隱隱作痛
但係不知道幾時才不痛
眼睛也累了 這些痛叫我流多少眼淚
點解我成日都係咁?

第4激 無心情~~ PS第3激都未完成...原來唔係5激..係6激!!

標籤:

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁