2009年5月13日 星期三

黃昏美不美

順利完成左214 Presentation
之後發現Professor寫左A-
嘩~真係估佢唔到... 我
仲以為一直做得好差...
總算無白費那一晚通宵。

六點鐘落堂!!!
黃昏放學好似好耐都未試過
去公公婆婆屋企~
真係好又有得興奮~
上到去又搏命食, 好食到+07。
最後又食到過左龍,頂住頂住。

翠翠又唔番黎訓, 嗚...我怕黑gama!

第3激 務求快恨準!!

標籤: , , ,

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁