2009年5月10日 星期日

Manchester & Double 5

Manchester之旅, 由當初可能放棄, 到而家蓄勢待發。
發生既事太多, 我呢一世都唔會忘記。
若然有得選擇, 我寧可要多點時間陪媽媽。
我之前從來沒有講,
我後悔媽媽走之前一日, 我選擇了最後一日為莊務而通宵,
我嬲自己, 更痛恨上莊。
我在想點解果日我要番公文式, 讓我不能早點去探媽媽,
現在每次回到公文式, 我都有種莫名奇妙但痛苦的感覺。

為了出發的事情已經有很多的煩惱,
但呢一刻, 我認定了我要克服呢d困難,
如果唔係我點解要exchange, 我要[反被動]。

Double 5 - 我大約計過 我仲有5份功課同5個exam。
其實我真係好羨慕果d考完試既人,
或者我真係一條懶虫。
我開始為自己每一日訂立目標, 同之前每一次一樣,
我要迫自己做快d, 同埋要完成目標, 這樣反而可以令自己更加輕鬆。

26/5 我期待。
我不單止期待呢一日既來臨, 我更期待我可以好開心同滿足去度之後的日子。

標籤: , , ,

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁