2009年5月12日 星期二

大家都不能輸

Econ214 Project
4個人的Proj, 但係我做既部分佔多過50%。
今日當大家傾slides既內容既時候,
ar be 既反應讓我十分驚訝,
但係事後我大概知道自己要求可能太高了。

Presentation
大概我也不能輸。
努力vs回報, 唔該我做足前者,俾我也得到後者。

妳大概好忙我知道, 妳試過有這樣緊張我嗎?

DOUBLE 5 第2激!! 祝 順利。

翠翠聽日考BIO, 係ORAL前最後一科,
我諗佢心入面一定好興奮,
但求神拜fo 佢要以最好的心態同狀態完成最後一課。

標籤: , , ,

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁