2009年4月18日 星期六

衝鋒

看衝鋒21, 看傻了
他每一次都話:[今次我一定要達陣。]
有時都覺得好悶, 一場波可以講成10次。
不過諗諗下, 自己有咩資格去講,
佢做唔到會繼續努力去試,
我懶到連做都唔做。

為什麼我的精神力量會咁低?

不知道是不是人人也是一樣,
大家都像找不到考AL的狀態,
只會慢慢的緩步跑,
忽略左Ryan所說的危機感,
我已經想像到殺到埋身的後果。

趁我呢一刻清醒,
我想到一點, 人大了欲望多了大了。
這是很可怕的, 成功感會愈大挫敗感亦會愈。
但係跌倒的可怕比拿冠軍的歡樂差天共地。

標籤: , ,

0 個意見:

張貼留言

訂閱 張貼留言 [Atom]

<< 首頁